Sjusjøposten til riktig adresse!

Så lenge Sjusjøposten kommer i posten håper vi du er fornøyd og koser deg med den. Ja så fornøyd at du savner den om den uteblir. Hva kan årsaken være om den ikke kommer? En hyppig årsak er at du ikke har meldt adresseendring. Derfor husk allerede før du får endret adresse at Sjusjøen Vel er en viktig mottaker av endringen. Da vil Sjusjøposten følge deg på den nye adressa.

I dag får vi en rekke eksemplarer i retur med Postens påskrift om ukjent adresse, flyttet, mangelfull adresse o.s.v. Med den nye tida finner ikke postbudet igjen adressater som har flyttet eller om vegen har fått nytt navn. Vi søker nye adresser i telefonkataloger, på nummeropplysningen o.s.v. Mange har vi lokalisert og brukt penger på ny utsendingsporto. Men mange finner vi ikke, vi ser ikke løsningen og dere går glipp av Sjusjøposten. Det beklager vi. Vi ber om hjelp. Ofte beholder vi mobiltelefon-nummer og e-postadresse om vi flytter. Det kan hjelpe om det er kjent hos oss.

Vi appellerer til dere alle:
–    Dere som har e-post, send melding til medlem@sjusjoenvel.no med telefonnummer og e-postadresse og husk å meld endring ved enhver adresseendring, post- og e-postadresse samt telefonnummer.

Hører dere om naboer eller andre som ikke får Sjusjøposten, be de kontakte oss med nye opplysninger.

Vennlig hilsen og takk for hjelpa fra
Styret.

Kommentarer:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.